View Single Post
Vasall's Avatar
Trådstarter
149
Sitat av ellef Vis innlegg
Virkelig lei for tidenes bump, men: Drakk du 9gram tørket fleinsopp alene? Eller delte alle dere 15stk 9gram? Synes å ta 9gram alene hørtes sykt mye ut, mens på 15stk hørtes det kanskje litt lite ut igjen
Vis hele sitatet...
Teen var kokt i en kasserolle fylt med vann. To tre stykker tok seg et lite shotglass av dewn før jeg drakk opp resten av kasserollen, så ja det ble delt med flere, men jeg tok meg av mesteparten av den.

Om man faktisk skal bruke psilocybinsopp til noe, og ikke bare ha noe å underholde seg på så må man slå på stortromma. Folk som spiser to gram og tror de vet hva soppopplevelser handler om har misforstått. Faktum er at dette er mer en et trippeleketøy.

Jeg anbefaler INGEN å ta mer en et par gram de første gangene man prøver sopp, men etter hvert som man blir mer trygg og har mer erfaring med bruk av soppen kan man sakte øke dosene for hver gang. Min høyeste dose Semilanceata noensinne hittil er 11gram tørket, og selv om det ble ekstremt intenst i perioder var det helt håndterbart. Hemmeligheten ligger i å vise respekt for organismen som gir deg denne opplevelsen.

Om man er sikker på at man gjør dette for en reell grunn og ikke for nysgjerrighet eller for å jage bort kjedsomheten kan ingenting gå galt. Men jeg må legge til at min personlige mening er at verken sopp eller andre enteogener egner seg for de fleste. Om man ikke har et stabilt sinn og en stabil livstilværlese og om man ikke føler et kall av planten/soppen man har tenkt å konsumere bør man la vær.

This is high tech stuff. We better leave it to the professionals.