View Single Post
Det irriterer meg at det alltid kommer en gjeng med jævla drittunger og rabler og tyter om sterk og svak psyke, som om det er noe de har selv, og som om de kan alt om det. Man trenger ikke "sterk psyke" for å trippe, en person med "sterk psyke" kan like gjerne få en salig satans badtrip som en med "svak psyke". ALLE mennesker har sårbare punkter.

Forøvrig tviler jeg på at dere kan definere hva dere mener med sterk psyke, og argumentere for hvorfor dette hjelper under trippen. Subjektiv opplevelse er det som gjelder, og en person som på grunn av biokjemisk eller traumatisk grunnlag har en ufordelaktig (les: paranoide innbilninger, delusjoner, angst) forutsetning for å trippe, kan oppleve trippen i mye sterkere grad og den kan treffe mer skumle punkter enn hvis man er en "plain" fyr med dårlig fantasi og flatt følelsesliv.

Alle, og da mener jeg hvert eneste menneske i hele verden, og da også på dette forumet, har en eller annen form for biokjemisk eller traumatisk predisposisjon som kan bli fokusert på under en tripp. Og da kan du transreversal-spy den jævla "sterke psyken" din langt faen inn i rævva, for du vil slite i etterkant uansett. Dette er nok noe som vil skje de aller fleste som tripper mange ganger. Det er en del av gamet. Cluet her er å ikke gå på en trip du ikke vil klare å håndtere. Hvis du er paranoid schizo er oddsene for å oppleve noe sånt rimelig store.

Nøkkelord for en god trip er å ha et stabilt godt selvbilde, være tilfreds med livet og å være rasjonell. Du bør være i stand til å håndtere endrede perspektiver i ettertid, og det er helt umulig å gjøre rede for dette i forkant. Det er umulig å vite hvordan man vil reagere på noe man ennå ikke har forstått/"forstått".

Går du på antipsykotika, SSRI/antidep, benzodiazepiner eller andre medikamenter for å klare å holde deg i gang i hverdagen så faller du ikke inn under kategorien "mennesker som burde trippe". Det betyr ikke at du aldri vil kunne trippe, det betyr bare det at akkurat nå er en dårlig tid for å gjøre det.

Ta tak i livene deres og gjør dere klar for tripping, hvis dere er så jævla keen på det. Så slipper dere å angre i etterkant fordi dere fucka dere opp totalt på grunn av det.