Tråd: DMT-tråden
View Single Post
Du har misforstått litt. Grunnen til at du aldri har hørt en slik teori før, er vel fordi at jeg brukte ca. 10 minutter i går til å tenke den ut, forholdsvis spontant!
Vis hele sitatet...
Haha, var litt feil av meg å rette det mot det du skrev.
Men flere som tar opp andre dimensjoner etc når de er innom dette emne.
Ikke at jeg er overbevist, for å si det slik..
Men derfor jeg tok opp at matematisk så finnes det mer enn 3 dimensjoner, og nå jeg skummer gjennom ditt innlegg så er du og inne på dette. Selv om det er en spontan teori du fant på iløpet av 10 min. :P

En teori går ut på at vi ikke sanser de ekstra dimensjonene pga de er for små.
F.eks. Viss du ser på en høyspentledning fra en viss avstand så ser den ikke 3 dimensjonal ut, står du ved den vil du oppfatte at den er 3 dimensjonal. Er du uheldig kan du dø av støt og, men det er en annen sak.
Litt dårlig sammenligning. Men viss dette er tilfellet, kanskje psykedelika gjør deg i stand til å oppfatte andre dimensjoner pga økt følsomhet for "ytre" forandringer" eller noe i den duren... Matematisk eller ifølge streng teorien finnes det 10 dimensjoner. Hver streng vibrerer på en spesifikk frekvens for å danne de forskjellige materialene etc. Er en del som snakker om energi med en forskjellige frekvenser i dette emne. Blir veldig new age å trekke inn psykedelika i dette, men streng teorien har noen likheter med teorier som folk som har tatt lsd etc har snakket om. Kanskje der d stammer ifra.. hehe.
Sist endret av sneipen; 20. juni 2009 kl. 12:46.