View Single Post
Sitat av remote Vis innlegg
Jeg forstår bare ikke hvorfor folk ikke kan være seg selv uten at alle andre skal blande seg eller spre sine negative meninger? Hvordan valgte dere livsstilen deres?
Vis hele sitatet...
hei. man trenger ikke leve et dobbeltliv... dama mi digger ikke at jeg fyrer. dersom jeg gjør det, må jeg bare sørge for at vi ikke er på samme sted, eller at vi skal møtes mens jeg enda er påvirket av noe stoff.
alle venna mine vet at jeg fyrer. en del av de fyrer selv, men det er fortsatt veldig mange som ikke gjør det. alle vet at det å røyke jo er en del av meg, og enten godtar de det, eller så får de finne noen andre å henge med.

er jo så klart ikke åpen om dette i jobbsammenheng, men jeg har jo svært lite med de fra jobben å gjøre på fritiden, og egentlig er jeg jo student...

når det kommer til fordømmelsen fra samfunnet tror jeg det gjelder et undertrykket behov for "å være bedre enn". da er det lett å peke en finger mot de som har kontroversielle holdninger og kalle dem ting som blitzere, snobber, knarkere, stoonere, freakere osv.