View Single Post
Beklager for at jeg tar opp en litt gammel tråd. Men dette er noe jeg innbitt diskuterer med mine mer "opplyste" kjenninger. Og likhetstrekk er at de hele tiden refererer til en eller annen youtube video. Og er forøvrig helt enig med Stormen og folket på emnet.

Men over til grunnen til at jeg tar opp tråden igjen. Dette er noe jeg hele tiden lurer på hvorfor ikke teoretikerne ser. Nettopp dette med at det er ikke så forbanna rart egentlig. La meg forklare.

George W. Bush er med i en klubb med andre fremstående amerikanere. So? Ser dere for dere at bush skulle henge på den lokale klubben på hjørnet med "gutta"? Så hvorfor er det rart at mennesker som har noe til felles samles i egne klubber?

Og det trekkes hele tiden frem bevis for at div. organisasjoner og partier gjør noe galt. JA SÅ KLART GJØR DE DET. Det er bare dere teoretikere som ser på dette som merkelig. Ingen av oss med litt mer kritisk sans lurer oss selv til og tro verden er perfekt. Men selv om en en jøde var med på å starte noe ondsinnet betyr ikke det at ALLE jøder er det. Det er en jævlig kynisk verden vi lever i, men det betyr ikke at rothcild familien i tyskland står bak alt vondt. Folk gjør onde ting, jøder, kristne, muslimer osv. gjør ingen forskjell. Dette har foregått i mange tusen år.

Og så illuminati da. Dette er min favoritt. Her presenteres det "bevis" for at en eller noen få familier styrer hele verden. Uten at noen spør seg om HVORFOR skulle de gjøre dette? Når de alikkavell ikke kan utøve makten sin direkte så er det vel ikke noe vits å være verdens hersker. Og så synes folk at det er merkelig at en mektig familie forblir mektig. WHAT"? Det er ikke noe mer merkelig en at folk har sex og unger arver penger. Også foregått i mange mange år.

Så jeg spør dere: Hvorfor klarer dere å se på ting som ekstraordinære bare fordi noen sier det er det på en video? Det er ingen som sier det IKKE finnes korrupte politikere. Men at noen politikere er korrupte er ikke det samme som New World Order. Ser dere ikke det?