View Single Post
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Trådstarter
Chikara: Så det er ens egen nysgjerrighet som gjør at man irriterer seg over enn annen?

Jeg vet ikke om dette er noe andre har lagt merke til, eller om det er bare jeg, men som viser litt av hvordan man forholder seg til slik normer. Det er vel en del år siden den store helsebølgen bredde seg over verden. Dette virker det som har medført at mennesker som er noen kilo tyngre enn gjennomsnittet ikke skal kjøpe usunn mat på butikken.
I jobb eller skole sammenheng ser jeg derfor veldig ofte jenter med ganske mange ekstra kilo på kroppen som kun kjøper vann og salat. Selv om dette er noe jeg ikke har noe med eller de faktisk prøver å slanke seg, skaper det et bilde i hodet mitt om hvor og når de inntar de ekstra kiloene.
Det er ikke at jeg tenker noe negativt om personene utifra dette. Det er mulig det er jeg som tar feil, og at alle disse lever sunt, men logikken brister for meg siden jeg ikke ville tenkt over om de hadde spist litt mer usunt

Sitat av Defqon Vis innlegg
Mulig det, men det plager ikke meg. Er faktisk et par folk som har bedd meg å skru ned musikken, og da smiler jeg og gjør det såklart.
Jeg er stolt av de som faktisk gjør det, ikke mange som tør sånt (utrolig nok).
...
Vis hele sitatet...
Kan man bli stolt av noen man treffer i noen få sekunder? Er dette noe du har fra TV-reklamen som handler om akkurat dette?
Vi kan la spørsmålet være retorisk. Hadde dette vært tilfellet ville du neppe fortalt det

Greit nok at det ligger noe i det at man kan si ifra, men det bør vel egentlig vøre unødvendig.
Sist endret av z0p; 1. april 2009 kl. 19:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.