View Single Post
Sitat av freakyfugl Vis innlegg
jeg er da 15 og har ganske like tanker som deg
jeg er blitt tilbud cannabis to ganger, men svarte nei begge gangene. jeg angrer veldig for at jeg sa nei forrige gang. nå har jeg snakket litt med en kamerat som sier han kan ordne en joint til meg. men jeg satser jo fotball og skole. samtidig har jeg astma( veit vel ikke helt om det er lurt å prøve da men :P ).
Jeg redd for å bli avhengi. men jeg klarte helt fint å slutte å snuse. det jeg lurer på er om muligheten til å bli avhengi er større med cannabis enn snus. for jeg har veldig lyst til å prøve. så dere som har litt erfaring, er det lurt av meg å prøve en gang ?
Vis hele sitatet...
Jeg synes du er alt for ung til å prøve dette.
Bare det at du sammenlikner avhengighet snus kontra hasj sier at du kanskje burde vente et par år, og få mer kunnskaper om selve rusen og virkningen/ettervirkning.
Vedder på at du snuste type 1 pris om dagen og 1 boks på 2 uker, og at du sluttet fordi foreldrene dine fant det ut `? (ikke meningen å høres frekk ut)
Men tenk deg om de fannt ut at du har prøvd hasj.. Vent 2 år sier jeg deg bare Da er du modnere til å ta standpunkt hvorvidt du burde fortsette eller slutte med den ene gangen. Og bare et lite tips.. Man blir ikke fysisk avhengig av hasj.. Man har bare løst å ta det mer fordi det er bra... (for noen).
Har venner som ikke liker rusen i det hele tatt, og ikke vill gjøre det.

men det er min mening. Mener iallefall ut fra alderen din at du burde vente =)