View Single Post
Sitat av Jonnypuma Vis innlegg
Fikk noen Summer daze i posten i dag, fra everybodydoesit.com. 2 stk. hadde tenkt å kjøre dem i helgen, men var så nyskjerrig at jeg like gjerne slengte en i nebbet. Effekten kom etter ca en halv time, og det var veldig behagelig rus. Ikke sånn speedy, men mer rolig og euforisk. Men jeg føler den kunne kicket litt mer, så det jeg lurer på er om det er noen som har efaring med å dobbeldroppe de.. Forøvrig veier jeg 95 kg, og tror at doseringen max 1 gjelder for litt lettere folk...
Vis hele sitatet...
1stk er altfor lite... hvis du er ute etter noe mer, er ikke som en halv x liksom... er sirka 78 kg å for å få skikkelig syk kick tar jeg 4-5 på en gang, men pleier å holde meg til 2-3 rett før jeg stikker til byn... holder i mange baner.... men ute etter mer kan du nok ta 4... jeg å et par andre kompiser har så å si testa ut alt shitten på disse sidene eneste å skrøyte over er doves, daze (meo-summer pill- obs...IKKE mix den) og salvia... pleier som regel ta 1-2daze+1doves for en heftig kveld på byn... funker fett sammen men en er for lite uansett... jeg tok 2 første gang jeg testa daze er ulik dosering en med andre ting, men anbefaler å teste med 3 isåfall