View Single Post
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Jeg vet ikke helt om jeg er en skeptiker, har liksom ikke tatt stilling.
En kornsirkel-dame på Alternativ messen (jeg ble dratt dit) huken forleden tak i meg og begynte dette kornsirkel maset. Valget stod mellom dette og alternativ sugekopp akupunktur så jeg ble stående.

Først tenkte jeg at hun var rablende gal, men etter en stund forstod jeg at der var gode grunner for hennes fascinasjon. Hun viste fantastiske bilder av disse gedigne kunstverkene og hevdet disse hadde blitt laget under natten. Hun snakket om energi fra åkrene og viste meg tegninger av hvordan kornet så fint hadde blitt behandlet. Kornet hadde blitt bøyd, ikke knekt.

Også viste hun selvsagt denne lysende baller filmen og bildet av det alien liknende ansiktet, det var da jeg gikk -_-

Men som nevnt tidligere er der bare 3 mulige som kan ha laget disse.
- Naturen, utelukket, siden noen av kornsirklene fremspeiler menneskelige tanker.
- Romvesener, som har det morro med å lage kornsirkler i åkrene på de dumme menneskene som ikke fatter noen ting. Litt utelukket, jeg mener, romvesener? De sier ikke hei en gang og lager bare korsirkler?
- Mennesker, som KAN ha laget disse. Men man har ingen solid løsning på hvordan. (Kjøper ikke dette tau og planke greiene siden kornet skal være bøyd)