View Single Post
Sitat av crizi Vis innlegg
landa nok for lenge siden, merka ingenting jeg var våken en time eller noe og null effekt så la meg til å sove.. hadde noen litt merkelige drømmer (pleier vanligvis ikke husker drømmene) også våkna opp igjen neste dag helt fin. Merka også de fysiske effektene, tørr munn og en smule svimmelhet. Har tatt 24 i slengen nå og håper å få noe mere ut av det.

lurer på om dette i det hele tatt fungerer.

det eneste "positive" jeg har merket meg er ved blanding av alkohol tok 10frø eller noe og drakk og festa og holdt ut lenger enn vanlig og ble ikke riktig så full og ha det generelt mye artigere.

kanskje jeg er immun?
Vis hele sitatet...
Godt å høre fra deg igjen, tror du fikk flere av oss her inne til å bli relativt bekymret.
Vil anta de frøene du har fått er lite potente rett og slett.

Jeg vil anbefale deg til å revurdere din holdning til å hive innpå hva som helst på terningkast. 15 potente frø kunne vært nok til å få deg på sykehus, 24 frø enda verre.
Du har bare ett liv og en helse, å leke med tilfeldigheter på den måten der vil gjøre at du trenger mye flaks for at det livet ikke skal bli fryktelig kort. Jeg har også inntrykk av at den rusen du er ute etter ikke er noe du vil få fra datura, da ville jeg heller utforsket andre stoffer om jeg var deg.