Tråd: Sex med dyr
View Single Post
Ja, det er sant det du sier der The Duke, det er umulig for oss mennesker å vite om dyret føler noen form for skam hvis det har hatt sex med et menneske, selv om vi "vet" at dyret ikke har slik komplisert emosjonell tankegang som oss mennesker.

For å svare på spørsmålet ditt: Ja, jeg tror de vil ha lover, fordi hvis de er smartere enn oss, må de ihvertfall ha funnet ut at vi normale mennesker har innviklede følelser angående seksualitet. Om "overmenneskene" har lover for å ha sex med dyr er jo ikke lett å si, kanskje de finner ut at dyr ikke bryr seg noe særlig om akkurat dette, at de blir glad så lenge de blir tilfredsstilt uansett hvem som tilfredstiller dem.

Tilslutt: Dere som sier at dere ikke har hatt sex med dyr i slutten av posten: Det kan dere bare droppe. Jeg tipper jeg ikke er den eneste som driter i om dere har hatt sex med et dyr eller ikke, for min del kunne dere ha vært gift med kjæledyret deres om dere ville. Ingen vits å komme med slike kommentarer. Det eneste dere gjør er å høyne mistanken min om at dere virkelig har hatt sex med et dyr.