Tråd: Sex med dyr
View Single Post
tafsern's Avatar
Trådstarter
Sitat av fabianca Vis innlegg
Litt info om kjønnsorganer, sånn i tilfelle du ikke fulgte med i naturfagstimene: Når et hunkjønn skal penetreres skjer det som regel i en tilstand hvor åpningen til kjønnsorganet er utvidet, muskelaturen avslappet og et sekret som skal hindre friksjonsskader utskilles. Det er som regel veldig lett å merke når dyr er i en slik tilstand.
Er det likevel greit, og kanskje til og med behagelig, med en penn i anuset på noen intetanende fordi de garantert har hatt noe større der eller? Prøv dette hjemme. (Nei, really... hvilken som helst gjenstand kan skape stor skade på det sårbare vevet rundt anus og skjedeåpning.)

Forøvrig:
http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/10/15/515093.html
Nederst i den artikkelen står det mer utfyllende statistikk. "Totalt svarer 22 prosent av norske veterinærer at de i løpet av karrieren har hatt mistanke eller visshet om ett eller flere slike tilfeller. I 80 tilfeller er det påvist fysiske skader, og 23 dyr var så skadet av antatt seksuelt misbruk at de måtte avlives."
Vis hele sitatet...
Jeg beklager på dine vegne at du ikke forstod hva jeg mente.....

Og det er ikke minst flott at du er så opplyst om hva dyr føler, vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det.

Og når det kommer til mine kunnskaper om ting, tror jeg du skal droppe å ta raske beslutninger ovenfor andre mennesker du ikke kjenner. Et nett tips fra meg til deg


Seksuelt misbruk er langt ifra det samme som "frivillig" sex. Jeg er egentlig totalt nøytral ovenfor dette, liker å argumentere fra begge sider. Og andre liker å argumentere kun fra sitt eget ståsted. Keep it in mind

Og glem nå ikke at vi har menneskeskapt et kunstig sekret kalt glidemiddel som et hjelpemiddel for de som har problemer med sitt naturlige sekret, eller for de som skal stikke ting som ellers ikke hører hjemme der...nettopp...inn der
Sist endret av tafsern; 22. mars 2009 kl. 14:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.