View Single Post
Til trådstarter: Du bør for pokkers skyld ikke spise Datura frø. Etter hva du skriver virker det som du fortsatt leker rundt på legal highs stadiet, så åpne øya gutt/jente Datura er en giftig plante som svært få opplever no godt fra, at de i det hele tatt selger dette på legal highs sider er jo så uansvarlig som det kan bli.

Som liten hadde jeg en gang influensa med 40 i feber, svetten rant som aldi før, alt vann i verden hjalp ikke mot tørsten, ville horrible feberfantasier, et rent hallusinasjons helvette hvor min egen seng hadde blitt et sykehus med halvdøde barn med blod og bortkomne kroppsdeler, barn som skrekk og gråt for min hjelp, å en uendlighet med frustrasjon og sorg.

Det å være delerisk er ikke gøy, å det er derfor ikke noe vits å oppsøke slike stoffer som datura, viss du absolut er så ute etter en tripp eller rusopplevelse så kjøp deg heller noe lsd eller plukk noe sopp. Hva som helst er bedre en den store stygge natteskygge familien. Men viss du virkelig finner deg så fasinert av hele den deleriske dritten, så kan du like så greit drikke noe litrer med alkohol, kutte av en arm å vente noen dager, få matforgiftning, det spiller ingen rolle hvilken måte du blir delerisk på, for uansett hvordan du gjør det så er det farlig både fysisk og psykisk, og rusmessige( viss det går ann å kalle det en rus) er det ikke noe annet en en bevissthet fullt av mareritt, hat og ondskap!

Til tross for min manglende interresse for deleriske stoffer må jeg si det er en merklig mystik over det hele