View Single Post
Har spist Datura fire ganger, dog aldri frøene, det jeg vet om frøene er at det er "opplyste" sjeler som røyker disse. Derav rådet; "ikke ta imot en pipe fra en skjeggete mann som sitter på en matte på gata å røyker piper".

Selve Datura rusen(Datura Divinorum) virker først etter seks timer, kjenner til folk som skulle eksperimentere med dette å da det ikke funket gikk de heller hjem til mor og far for å spise en noe bizzar middag, noe som seff endte i en katastrofe.

Etter 6 timer når skolopaminet(noe jeg vil beskrive som 10xlsd) og antropinet(noe jeg vil beskrive som 10xamfetamin) kikker inn kan nesten hva som helst skje. Personlig husker jeg cirka 10 minutter av hver time, å dette varer opptil 3 døgn der hvert døgn blir mørkere og dystrere for hver time.

Ting jeg husker fra disse turene er bla. at jeg har gått rundt i byen med en kompis, hver gang det kom noen kjente jeg hilste på forsvant selvfølgelig kompisen(å forklare dette til de jeg traff var det minste problemet), noe som resulterte i høylydt diskusjon(med meg selv) om hvorfor ikke jeg kunne få smake på usynlighetsmedisinen. Dette holdt jeg på med i seks syv timer. Mye visuelle halliser som at kompiser legger seg ned i gresset, og blir til gress. Satt å snakka med en kar i sofaen en hel natt(en ganske dyp samtale), plutselig ble han borte å kom aldri tilbake:s

Har også endel vitneutsagn fra folk jeg har truffet, som at jeg har stått å hengt i en busk å sett ganske suspekt ut, på et høyt traffikert busstopp, på tiltale har jeg svart at jeg leita etter noe i busken å vedkommende har antagli funnet ut at det var best å bare la meg leite videre.
Har også håpet at jeg aldri har tatt noe form for offentlig transport middel under påvirkning av Datura, sov ganske godt i visshet om dette inntil cirka 2 år etter den siste turen min, da fikk jeg høre av ei vennine at jeg har sittet på bussen å prata ganske åpent å høylydt med nabosetet mitt på bussen.

Den dag i dag er jeg enda overasket over at jeg ikke har blitt låst inne etter inntak av denne veranda planten, da jeg bokstavelig talt har vært overalt.

*Se for deg Speedy Gonzales dyppa i LSD....