View Single Post
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/n...p?artid=537126 en muslimsk imam ble intervjuet av vg om snik islamering.

Først vil jeg si at jeg er faktisk litt enig i at det virker litt som om det er snikislamering, uansett hvor dumt det høres ut.

Tenk over det, Hva skjer med norge når vi ikke kan henge opp et bilde av en gris en gang? det er jo helt vilt synes jeg.
Skoler har begynt å dele opp gymundervisning??? hva skjer??? Det blir jo bare villere å villere, hvorfor skulle ikke barn få ha gym sammen med det motsatte kjønn?
Hva tenker muslimene på når dem har sånne regler, og hva tenker nordmannen på som godtar sånne regler?
Er for dumt!

Gjør meg lei når jeg ser hva som skjer med norge, at muslimene skal ha så stor innvirkning på oss og vi gir etter... er helt bak mål!

Og han som forsvarer snikislamering kan ikke norsk en gang og han har bodd her siden 85...
Det som er enda drøyere en det er at han sier at han prøvde å lære seg norsk og hadde 2-300 norsktimer, men alikevell må han ha tolk og han har bodd her siden 85, når han har bodd her så lenge og trenger tolk så er det ikke det at han suger til norsk, da er det han som ikke vil lære norsk!!
Sist endret av sykofant; 28. februar 2009 kl. 16:30.