View Single Post
Trådstarter
145
Her kom det mange gode forslag på kort tid får en si! Får kommentere noen av forslagene.

Sitat av rustibus Vis innlegg
world of warcraft! då har du hvert fall noe å drive på med, blir jo aldri ferdig med det dritt spillet
Vis hele sitatet...
Har nok spilt min del av WoW, uendelig lang greie som man til slutt (heldigvis!) går lei.

Sitat av Scr0tum Vis innlegg
Lær deg selv å tegne, det er hvertfall noe jeg kan bruke 3-4 timer daglig på å gjøre. Ikke bruk photoshop eller pcen, stikk å kjøp deg en ordentlig skisseblokk og noen veldig gode blyanter. Da har du noe å gjøre resten av din sykemelding, pluss at du har noe du kan gjøre hvis du har en jobb der du har mulighet til å tegne:P
Vis hele sitatet...
Bra forslag dersom jeg hadde hatt ett snev av "grafiske" fingre. Er dessverre skoleeksempel på en dårlig tegner hvor strekkmenn er avansert.

Sitat av drittunge Vis innlegg
Dette var det jeg gjorde da jeg ikke hadde noe å finne på i dag, bygde sykkelhopp!
Også satt jeg sammen flere bilder til ett i photoshop siden jeg ikke hadde noe annet å gjøre.
Vis hele sitatet...
Kul sak! Kjekk kategori som jeg vil drive med når kamera er i boks (Da tenker jeg på photoshop, ikke sykkel )

Sitat av raxor Vis innlegg
lag vin! startsett på Europris for 109 spenn!
Vis hele sitatet...
Vel, utstyret og vinen tar vel rundt 30min og sette i hop. Så var det bare å fylle de månedene det tar å vente på vinen.

Sitat av Apu Vis innlegg
Les? Finner faktisk det interessant å lese inniblant, i din situasjon er jo det bare perfekt imo.
Vis hele sitatet...
Agree, har allerede blitt en god del lesing.

Sitat av Phenobix Vis innlegg
Lær deg å programmere, C++ for eksempel
Vis hele sitatet...
Har programmert endel, da java. Men fikk aldri den helt store lidenskapen.

Sitat av Smoky Mo Vis innlegg
Vis du har det greit med økonomi så kan du reise litt rundt kanskje? andre land? mange billige fly billeter.
Så kan du ta bilder samtidig.
Vis hele sitatet...
Bra forslag! Som folk gjerne har fått med seg så tar det sin tid og få utbetalt penger fra Nav. Så økonomien er der, men usikker når den faktisk er der

Sitat av sykofant Vis innlegg
Fiske?

Vis du er interessert i elektronikk eller motor eller noe sånt noe så kan du jo lage deg et lite prosjekt som du kan pusle med!

male huset, bytte takstein og vaske vinduer!!
Vis hele sitatet...
Fisking holder jeg litt på vent til april/mai. Huset er allerede malt, innvendig hvertfall!

Sitat av maggis0 Vis innlegg
Begynn med twisty puzzles. Og ein vanleg plass å begynne då er Rubiks kube.
Vis hele sitatet...
Har vridd nøtten noen timer rundt denne fargede kubben allerede. Vil faktisk ikke anbefale det videre

Takker for mange gode forslag og innspill! Keep em coming, kan oppdatere i ettertid hva tiden ble brukt på!