View Single Post
Men hele poenget her er jo at dette vil sette integreringen tilbake med mange tiår!

Skole er jo det viktiske som man har for å skaffe seg en omgangskrets, få nye utfordringer og lærer andre personer kulturer og meninger å forstå! Ingen religiøse privatskoler burde være lov før man er godt oppe i årene. Når man begynner å bli rundt 20 og vil studere islam feks så greit med en egen skole... Men barne og ungdomskole er helt bak mål!!! Og dette mener jeg med kristne osv andre religiøse skoler de eksluderer jo sin barn mot å få en ordentlig oppvekst.

Når muslimer kommer i jobb skal de da bare jobbe i muslimsk bedrift? Nei seriøst hijab i politiet, egne skoler og bønne rop? Nei faen heller får nok av de kristne som skal gjøre alt kristent her i landet trenger ikke enda flere av dette tullet. Er kristen selv men det holder jeg da for meg selv og retter meg inn i hvordan samfunnet vårt funker, og jeg prøver ikke å tvinge igjennom min religiøse vilje på andre eller jobb/skole!

Nei jeg gir opp dette samfunnet kommer bare til å bli mer mer skillt fra hverandre, og religion er det som har begynnt å splitt oss mest. Religion bure være noe som holder til i hjemmet!
Sist endret av Ezzi; 14. februar 2009 kl. 01:52. Grunn: Avsnitt