View Single Post
Snur vi dette innvandringsopplegget andre veien, at det hadde vært VI som var innvandrere i et av de muslimske landene, så tviler jeg STERKT på at vi ville fått oppretta kirke, norske skoler, og vi ville iallefall ikke fått noen nordmenn på "stortinget" eller hva det heter neddi der, en hvit man ville ikke hatt en dritt han skulle sakt!

Jeg er ikke rasist, og jeg har flere kompiser som er både muslimer og-hva-de-ikke-er.. Samme om det, de sier selv at det er mange som prøver og tilpasse seg et "normalt" liv i norge (hva enn det skulle bety), men så er det flertallet fra deres hjemland og religion som ødelegger for de...
Om jeg skal gjennfortelle deres egne ord, så blir det noe som dette ; "De drar alt for lett på rasist beskyldninger, om noen sier imot de, eller ikke lar de gjøre som de vil!" .. "Det er de som skal presse den muslimske tro over hode på nordmenn som ikke har denne troen, og da blir nordmannen rasist."
Ut fra det de har fortalt meg, så må jeg si meg jævlig enig!

Ute på byen, så er det jævlig lett å komme i en situasjon, der det oppstår shitsnakk, knuffing osv... Dette gjelder både nordmenn og folk fra andre land.. Men jeg har enda ikke hørt en norsk mann\dame, kalt en annen minoritet for "rasisit", i en slik situasjon ! Heller omvendt..

Kan ikke si jeg unner de en muslimsk privatskole her i norge! Det er mange (ikke alle!!), som har mye å lære om norge, og hva det vil si å være rasist!!