View Single Post
Selv om den beste løsningen allerede er presentert, så vil jeg komme med en liten fun fact:

Det finnes programmer man kan laste ned til mobiltelefoner (i ditt tilfelle må du selvsagt gjøre det med en annen telefon enn den du ikke finner), hvor man kan få opp en liste over mobiler i nærheten, som har blutooth på. Deretter kan man gå inn på mobilene som blir opplistet, og gjøre veldig mye tull - blant annet å skru av lydløs.

Dessverre, iallefall på det programmet jeg prøvde for ett år siden (husker ikke nøyaktig hva det heter), så var det veldig få mobiler man kunne få tilgang på uten å skrive inn et slikt passord som man ofte må med blutooth - men jeg har fått det til å fungere mot noen telefoner, hvor man normalt må skrive inn passord.

Selvsagt, å gå rundt i huset med en radio er mye lettere, men siden du faktisk spurte om dette her også, på en måte, så gir jeg deg svaret. Google it, viss du vil finne ut mer om det.

Edit:
For å svare på det siste spørsmålet ditt: Ja, det vil den. Men, du må selvsagt bruke en annen telefon, som ligger lenger unna, til å ringe telefonen du leter etter, mens du går rundt med radioen.
Sist endret av warmblanket; 15. januar 2009 kl. 00:51.