View Single Post
Veldig bra skrevet :-) Tror jeg må si meg enig med Infected, det er veldig masse utspekulerte og sleipe folk i rusmiljøene (uten å dra alle under en kam). Mange bruker hvert minutt av hver dag på å lyve og manipulere de som evt, er uviten om hva som egentlig foregår! Og venner seg dessverre lett på uvanen å 'dra en løgn'.. Som skrevet lengre opp, jeg mener selvfølgelig ikke at alle gjør dette. Men uansett, tror noen ser på folk fra rusmiljøet som venner de kan stole på når det kommer til rusmidler, sånne ting man vanligvis ikke deler med familie. De at de kan ruse seg sammen og dele rus opplevelser. Mange kan finne seg partner etc.. men personlig så har jeg trukket meg ut av denne kretsen, foretrekker å være med uvitende venner, kjæreste og familie som ikke holder på med slik. Jeg kan ihvertfall si at jeg verken drikker eller bruker narkotika lengre. Tror det er best slik, fristelsen kan bli lett veldig stor hvis man henger med noen daglig som ruser seg. Ihvertfall hvis man ønsker å være rusfri. :-)

MEN jeg har jo selvfølgelig kontakt med et par av de som er i rusmiljøet, men de er liksom ikke min innerste krets lengre siden jeg har trukket litt fra :-)
Sist endret av lit1; 14. januar 2009 kl. 18:48.