View Single Post
Sitat av simonstensrud Vis innlegg
Lukker du øya dine fullstendig?
Se på Iran, Saudi arabia, Iraq, muslimske Afrikanske land mm. Har man ikke barbariske henrettelsesmetoder i disse landene? Iran f eks: Folk kastes utenfor stup, steines, henges, piskes mm.
jeg vet ikke om egypt mm er like barbariske, så jeg trekker tilbake at det er greit å generalisere.
Islams syns på kvinner er, om du liker det eller ikke, undertrykkende.
Mulig jeg har en underutviklet hjerne. Men den klarer i det minste å holde øynene åpne for hvor mye negativitet religionen Islam i dag påfører landene som lever under den..
Vis hele sitatet...
Tro meg, jeg har endel like oppfattninger som deg når det akkuratt kommer til religionen Islam. Jeg _synes_ heller ikke at måten de ser på kvinner er bra. Jeg _synes_ også at måten de henretter folk er ikke bra. Men hvis vi tar en titt på vårt eget Norge for et par hundre år tilbake, da religionen satt fortsatt innerst ved hjerteroten. Hvordan behandlet man kvinner da? Nå kan ikke jeg veldig mye om dødstraff i Norge, men jeg tviler på at det var en sprøyte som fikk deg til å sove. Siste poenget mitt gjelder foresten også straffemetoder.

Jeg mener fortsatt at du ikke har rett til å si dette her. Fordi det er faktisk vissvass fra ende til annen. Og kan jeg vær så snill få kilder på det du sa tidligere som jeg reagerte på? Antar foresten at du har klippekort til helvete.