View Single Post
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Sitat av iskaffe Vis innlegg
1. Jeg har opplevd noe som gjorde at jeg forstod at de er noen andre som besøker oss, en opplevelse som gikk sånn inn på meg at jeg tror på de ,
Og nei enkelte ting kan ikke forklarest ,
Og verfall ikke når den du skal forklare de til ikke har anelse om hva de er, så får du sikkert bare le av de da for jeg vet hvor merkelig de kan hørest ut.
Vis hele sitatet...
Hva er det du har opplevd? Enkelte ting som ikke kan forklares? Det høres for drøyt ut for min egen del. Alt kan forklares. Er det en ting som plutselig hendte, bør du vel kanskje få sjekket tumoren som presser på hjernebarken din. For hvis det er så virkelighetsfjernt og utrolig at du ikke kan forklare dette, så vil jeg absolutt si a det er grunn til bekymring hva din helsemessige tilstand angår.

Sitat av iskaffe Vis innlegg
2. Jeg har sagt flere ganger at jeg ikke kan tro at de er mennesker som lager kornsirkler og at jeg kan tro på de hvis noen komer med politelige bevis,
Vis hele sitatet...
Du tror ikke at mennesker kan lage slike? Hva om jeg presenterer deg en film som viser at de ble laget? Er denne bare fake da, og du heller vil gå ut ifra at det er aliens eller whomever som har laget de?

Sitat av iskaffe Vis innlegg
3. bevisene som under støtter troen min kommer fra de jeg selv har opplevd som jeg prøvde å forklare i punkt 1.
Vis hele sitatet...
Disse bevisene, er de nettsider som er sammensnekret og stempla som pålitelige kilder? Eller er det igjen disse opplevelsene dine som du henviser til? Jeg faller fortsatt på min opprinnelige tumor-teori.

Sitat av iskaffe Vis innlegg
4. JEG IGNORANS FOR VITENSKAPELIG TENKE MÅTE ? haha -NEI de er motsatt av meg , tro meg .
Vis hele sitatet...
Hvem er "de"? Aliens? Vel, får virkelig håpe de ikke er ignorante om vitenskapelig tenkemåte, ville vel kanskje vært litt stikk motsatt av den teknologiske vitenskapen de har klart å vri hodet sitt rundt.
Sist endret av m0b; 22. desember 2008 kl. 20:23.