View Single Post
Sitat av iskaffe Vis innlegg
så godt at du funderer deg over de da ,
jeg sier de for at jeg har vært interesert i dette i mangen år og hva jeg selv har opplevd .
og ingen av dere som er skeptiske til kornsirkler kan forstå tankegangen min hvis dere ikke vet hva jeg har opplevd ,
MEN de er umulig å forklare opplevelsen til dere som ikke har den muligheten at dere kan utvide horisonten noe som ganske mangen av dere skeptikere har .
jeg tror at mangen kornsirkler er menneskeskapte, men alle ... NEI!
Vis hele sitatet...
Vi må utvide vår horisont? Det er nok heller du som må utvide din til å forstå geometri og trigonometri.

Jeg har også opplevd underlige ting i løpet av livet mitt, men jeg løper ikke rundt å påstår at det eksisterer spøkelser og aliens av den grunn. Jeg prøver heller å forklare hendelser ut i fra eksisterende fysikk. Av og til går det ikke, men i tilfeller som dette er det jo bevist flere ganger. Hvorfor skal jeg på død og liv tro at noe er skapt av utenomjordiske vesener når det enkelt kan bevises at mennesker kan skape det samme?

Jeg skulle gjerne likt å vite hva du mener er motivasjonen til de utenomjordiske vesenene du mener produserer disse sirklene. Er de for sjenerte til å ta kontakt direkte, synes de det er moro å se på forvirrete mennesker som prøver å finne et svar på dette, eller er det rett og slett det at de kjeder seg så ekstremt mye på sin egen planet at de har begynt å lage kornsirkler for moro skyld?