View Single Post
Sitat av crazyb Vis innlegg
Heisann jeg har akkurat fått min salvia i posten. Jeg fikk 3 poser, 2 poser med salvia (2g) og en pose med noe som het kratom som jeg ikke aner hva jeg skal bruke til. Og når jeg prøvde å røyke salvian reint fikk jeg ikke noe funk. Når jeg blanda med kratom greine fikk jeg ikke noe funk. Og når jeg bare røyka kratom fikk jeg ikke noe funk. Jeg røyker det på flaskebong, holder inne i 15-20 sec og fuller greit stort trekk. Den salvian jeg har fått skulle visst være 40x! Så skulle jo vært dritt bra funk. Er det noe jeg gjør feil? pls hjelp meg!
Vis hele sitatet...
Wow, enten gjør du noe feil (som jeg ikke klarer å utpeke her), eller så har du en veldig dårlig leverandør. ELLER, så er du en av de personene med veldig høy toleranse for Salvia. Det høres ut som om du gjør det rett iallefall.

Og, hva er poenget med å bestille noe man ikke vet hva man skal bruke til? Høres litt latterlig ut.
Edit: Og ikke minst, potensielt skummelt. Nå vet jeg ingenting om Kratom, men det er da absolutt ikke en slik holdning man burde utvise mot rusmidler.
Sist endret av Krakaren; 18. desember 2008 kl. 20:58.