Tråd: Serien Dexter
View Single Post
Sitat av djemb Vis innlegg
Sesong 3 skremmende bra? Huff nei, desverre. Dexter har jo sluttet å tenke kloke tanker og å være genial, og tanker tilbake på barndom og oppdragelse er byttet ut med tullete visjoner om nåværende samtaler med Harry.

Altså, jeg er ganske skuffet over mye i sesong 3, men er fortsatt langt på vei min yndlingsserie. Gleder meg masse til 4'ern
Vis hele sitatet...
SPOILER!!!

Hvis du har fulgt med så er dexter utviklet seg til "mester". Etter alle plagene visjonene til broren så kom han over det og alle barndomsminnede. Han tenker ikke tilbake til da han var liten lenger på grunn av at han også finner ut om han virkeligeforeldre, så han tar seg heller sammen og fokuserer mer. blir ENDA mer smart.

Sesong 3 var helt konge. alt med dexter var som forventet: ) men det var mer random en før. Hovedsaken var random, tidligere var det bror og dexter selv. Bestevenn var litt random, utrolig bra skuespiller, men at de ble bestevenner og at dexter drepte han var så forutsigbart at det ikke var gøy. helt ifra starten tippet jeg at dexter skulle drepe (Miquel?) i episode 10, men det hendte i 11 såh. bedre med Lila i sesong 2. ++ Nye forhold i andre personer. Kanskje litt mye fokus på andre ting en før. men jeg har kanskje satt meg litt for mye inn i serien.

Savner Dokes også! at broren til "Miquel Prado" skal ta plassen til Dokes helt på slutten ble teit. Dokes skulle aldri brent opp!

Jeg er ganske kresen på serier. har aldri sett på noe annet en Dexter. Har prøvd, men har ikke fulført. Takler bare ikke å se på så mye av det samme. Men utrolig hvordan det var med Dexter. Det værste nå er å vente til september:/
Sist endret av Gusto; 18. desember 2008 kl. 09:45.