Tråd: For mye Hasj?
View Single Post
Sitat av Inspecta_Deck
Bare å innse at folk ikke liker oss som koser oss med masse røyk hver eneste dag (*Hasj-narkomane rusmisbrukere*)
Er ingen grunn til å diskutere det her inne uansett egentlig. Man klarer ikke å overbevise noen om at det faktisk "kan være bra for noen få personer å røyke hver eneste dag”. Det er heller ingen vits å overbevise noen om at det kan være det =p.
Ikke det at jeg klarer å få "ned på papiret" hva jeg legger i det, men kansje deal og et fåtall andre her inne skjønner hva jeg mener med at det kan være bra ?
Vis hele sitatet...
Har da virkelig ikke noe med om vi liker dere eller ikke. Jeg har ihvertfal masse venner som er stonere, og jeg sier akkurat det samme til dem som jeg sier til dere. Hva slags venn hadde jeg ellers vært..?

At dere ikke klarer å argumentere ordentlig for saken deres taler jo imot dere på to måter. Enten har saken deres lite fakta å støtte seg til, eller så er dere for steine til å kunne bygge opp ordentlige, klare setninger.
Ingen grunn til å komme med kommentarer på at jeg har et rusproblem o.l. Jeg vet det ikke er bra å ruse seg hver eneste dag. Det er bare det at jeg ikke ser på det som sååååå jævlig skadelig for Meg . Nå tenker jeg sånn at skaden som er skjedd kan jeg uansett ikke endre på. (kan gå til psykolog å få piller som sikkert får meg til å tenke annerledes da)
Vis hele sitatet...
Dette er bare bortforklaringer fordi du ikke gidder å ta litt tak i livet ditt. Det er nok ingen her som er interessert i å stresse deg for det, men jeg skal ihvertfal påpeke det slik at du ser at du faktisk ikke bullshiter noen andre enn deg selv.
Sorry det ble litt off topic, men nå kan dere se hva langvarig daglig røyking har gjort med meg
Vis hele sitatet...
You said it =)