View Single Post
Du sier mye riktig her Yupyup.. Men denne settningen: "Grunnen til at de tar seg en mornings og nattings er fordi de tror de ikke fungerer ordentlig uten."

Jeg røyker morgnings av forskjellige grunner hver gang. De som er avhengige av hasj og som har røyket seg nattings lenge over lang tid kan ha ett stort problem med å sove uten nattings.


Fortiden er hasj bruken min litt for usund akkurat nå, så jeg trekker som regel både morg og nattings. Jeg kan si det slikt:
Jeg røyker morgnings HELST når det passer seg ved spessielle anledninger. Men noen ganger røyker jeg det fordi jeg har så lyst. vet dette høres dumt ut, men jeg ser ofte ikke noe grunn til å ikke røyke, dessverre(alså psykisk avhengighet, lyst er egentlig alt som trengs).
Jeg røyker nattings HELST for å kose meg ekstra med dama før vi slår av lyset. Grunnen til at jeg skriver det, er at nattings er egentlig ett veldig usunt forhold til hasj, så dette burde egentlig være den eneste gyldige grunnen til nattingsen min.
Jeg røyker nattings fordi jeg elsker det, og fordi jeg sovner lettere :P

- jeg er avhengig av hasj,... for øyeblikket, men jeg har hatt pauser før, er vel en periode røyker.