View Single Post
Skull & Bones var "piratene", velstående, velutdannede seilere av den britiske krone. Skull & Bones, er en frimurer organisasjon relativt langt oppe i hierarkiet. Skulle gjerne gått i detaljer, men problemet er bare at for å gi en grei forklaring, samt i det hele tatt klare å diskutere dette temaet med en viss helhetilg forståelse, må man ha minst 5 års dedikert lesning unnabords, noe jeg egentlig ikke har enda. Dette er løst og dårlig sammensatt, mye fordi detaljer tar for lang tid.

Man regner med at toppen av pyramiden som de fleste frimurerorganisasjoner i verden i dag svarer til, består av en liten elite i et brorskap som heter Sion Ordenen aka The Order of Sion, eller The Order of The Prior of Sion eller noe slikt.

Sion var byen hvor Akhenaton (18 dynasti) vokste opp i Egypt. Akhenaton ble som kjent kastet ut av sitt eget land da han prøvde å presse monoteismen under dyrkelse av guden Aton på folket sitt. Akhenaton sverget at visst han ikke kunne ha Egypt, skulle han ha verden istedet. Dette er en forferdelig lang historie, og man kan gjerne se på dette som skole på nytt da det er nettopp det det er.


Akhenaton og faren var alliert med prestene i solbyen "on" aka Heliopolis, disse prestene var kjent som Hyksos, og jeg er temmelig sikker på at Rød Fluesopp (Amanita Muscaria) ble brukt bak disse veggene - ikke at det er noe galt med dette, men noen mennesker er som kjent gode, mens andre er onde. Slik er det bare. Det kommer som vanlig ned til den samme gamle krigen: Godt vs. Ondt og de onde ser tilsynelatende ut til å lede, bokstavelig talt.


Det er trolig atonistene som står bak både jøde- og kristendommen, og man regner med at Moses fra bibelen faktisk var Akhenaton. Jesus er Rød fluesopp aka Amanita Muscaria, akkurat som Buddha, Mithra, Odin og alle de andre mytologiske spirutuelle heltene av visdom osv.

Jeg må også legge til - det er ikke nødvendigvis "bad" med ETT globalt system (det vil potensielt sett si en mindre gruppe mennesker på topp som styrer verden under ett dømme fra toppen av pyramiden gjennom nettopp slike elitiske brorskap) ..så sant dette er oppegående psykologisk vel bevarte individer som virkelig vil menneskenes beste.

Spørsmålet er - er dem det?
Sist endret av mahogn; 29. oktober 2008 kl. 04:30.