View Single Post
Nei men det er så mye sutring og jeg satt det litt på spissen hehe (har noe helt knall hasj). En mer fantasifull og useriøs tanke ifra meg men som jeg også poengterer i posten min med at det er urealitstisk med den kulturen vi har rundt rusmidler i Norge idag.

Jeg har aldri prøvd salvia eller andre psykadelika men hvis det er så fantastisk som alle vil ha det til så vil kansje noen stå frem i media. En tidligere nevnte at han hadde kommet ut av en deprisjon pga salvia? Hvis denne personen ikke har ett usunt forhold til narkotika så tror jeg ikke det kan brukes negativt. Jeg vet ikke men er det ingenting vi kan reklamere postivt for salvia da?

Mulig jeg er veldig herodisk nå hehe, lett å bli litt revet med men jeg mener ikke at det nødvendigvis ville gjort salvia til gull og klitter men det kunne gitt ett postivt blikk på salvia nå som temaet er brennhet. Jeg tror heller ikke på "trippebuler" av det norske samfunnet men det hadde økt sjansene for at salvia hadde blitt legemiddel litt om ikke litt, betraktelig.
Sist endret av magziii; 9. oktober 2008 kl. 01:31.