View Single Post
Har fått tenke på saken litt utover dagen, noen stor deal gjør det ikke hvis de regulerer det litt mere. Rusmiddler finnes, rusmiddler blir misbrukt av feile folk. Tenker spesielt på den videoen Dinside har lagt ut. Regulerer that is, hvis de faktisk putter det på narkotikalista, som de sikkert gjør for Norge er virkelig et molboland uten like så gjør de mer skade enn godt. Hvis dere ser videoen så er det noen som tydeligvis ikke behersker noen rusmiddler av noe slag, den type folk som styrter en spritflaske for å tøffe seg og fordi "fyll er gøy".

Noen mennesker er rett og slett uansvarlige, staten gjør det den må, men pga negativ omtale så reagerer staten med å sikkert legge den på narkotikalisten. Har fortsatt et lite håp for toppledelsen i Norges land, regulering, ikke forbud.

Så forferdelig med kollektivstraffelse, fordi noen "shitkids" røyker seg ut av denne verden og legger ut video for å være ekstra tøff burde de ikke få tak i rusmiddler av noe slag. Hver dag liker jeg bare mer og mer styremåten til nederland. Selv om det virker som om de følger etter resten av verden snart og setter et totalforbud mot alle rusmiddler som ikke inneholder nikotin og etanol. Verden vi etterlater våre etterkommere kommer til å være en trist plass. Ikke misforstå, jeg sier ikke at verden er trist uten "ulovlige" rusmiddler, men så mye gode ting, som egentlig ikke burde være fryktet som de aldri får oppleve.

Får lyst å innvolvere meg i politikk av mindre.