View Single Post
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg er en veldig enkel person. Kanskje litt treg. Dette sier jeg ut ifra det at jeg ser på hva politikere vil oppnå og hva de står for, i stedet for å se på om de kan se andre inn i øynene, hvor godt de tjener, hvor mange rumper de har stukket tunga si langt nedi, og så videre.

Hvorfor inni Hayabusas solcellepanel henviser folk til idiotiske mediekanaler for å fortelle folk hva politikere mener? Akkurat nå har brukeren barackobamadotcom 1374 videoer på YouTube. Hjemmesiden hans (hah bitch, du gjetter aldri adressen!) er også en mulighet. Litt svarthvitt å gjøre det slik kanskje, men denne anbefalingen går etter samme motto som "Hvorfor lese en oversettelse, når du kan lese originalen?", et ekstra filter tilslører som regel bare.

Anyways. Jeg er tilhenger av Barack Obama. Jeg har ikke tatt for meg hele politikken hans, men det er en del saker som interesserer meg. Et eksempel er Nettnøytralitet. Han er veldig for dette. Og allerede faktum at han har tatt opp saken i det hele tatt gjør at han får massevis av gullstjerner i min store bok om alle mennesker.

I tillegg ser det ut til at han har hyggelige planer for t.d. Cuba. Jeg var der selv i sommer, og en forandring ville absolutt vært jævlig kult.

Han er også for åpen informasjon, og vil at folk skal kunne følge med på f.eks. penger som politikere har øremerket, og se til at de ikke forsvinner i korrupsjon.

Edit: Åja, han forandrer ikke mening ettersom hva som vil gi ham mest stemmer på undersøkelser. Mæd kredds.
Sist endret av Jonta; 28. september 2008 kl. 00:36.