View Single Post
Sitat av xazer123
hehe, hørest fint ut :P

Men litt off-topic ;o

Har en veninne som driver å får en del rykninger, er dette pga narkotika? eller er det noen av som bare har det? Hun har dervet på men narko i ca 5mnd, men har ikke tatt noe på over 2år, men får fortsatt en del rykninger, spess når hun sover eller slapper av :s
Hun vil heller ikke si hva hun har tatt.
Noen som har noen tanker?
Vis hele sitatet...
Rykininger når man sover eller er i ferd med å sovne er helt normalt blandt alle mennesker. En teori på dette er at kroppen er mer parat til å reagere en bevistheten, for å si det på en enkel måte. Som et potensielt byttedyr finnes det mekanismer/instinkter som ikke er 100% undertrykket av vår arts "fremgang".

Ticks, som speq nevner er også en god forklaring. For å gjøre det enkelt, så er rykingingene du beskriver mest sannsynling noe som er mer normalt en unormalt.
Jeg husker kun 2-3 av disse kraftige rykningene per år, mens de jeg har delt seng med kan fortelle meg at det skjer minst 2 ganger per døgn. Akkurat i det jeg er i ferd med å sovne.
Det jeg husker er at jeg føler at jeg snubler og er i ferd med å gå RETT på snørra. Fy faen som jeg skvetter til.
Noen mener at det er kroppen som sier ifra at den er i ferd med å miste kontrollen... noe som for så vidt er sant når man sovner.

Disse rykningene er minst like vanlige når jeg er nykter, som når jeg er fjern. Så med mindre dama du snakker om har spist seg så fjern at hun vrir seg av godformen tror jeg nok ikke du skal tenke noe over det.