View Single Post
Sitat av busemann
Alprazolam(Xanor i ditt tilfelle) bør seponeres gradvis og forsiktig så slipper du de verste ubehagelighetene som kan forekomme.
Nå sier du ingenting om hvor lenge du har brukt medikamentet, noe som er avgjørende for seponeringsprosessen. Har du brukt det over lengre tid bør du vise
mer forsiktighet. Om du finner nedtrappingen vanskelig med Xanor kan du bytte til ett langtidsvirkende benzodiazepin, som valium.
Har selv erfaring med dette så er det noe mer konkret du lurer på så er det bare å spørre.
Vis hele sitatet...
var et par ting til jeg lurte på kansje du kan fortelle litt om hvordan nedtrappingen gikk for deg, hvor mye xanor du hadde brukt, hvor lang tid osv? en annen ting jeg lurer på om det er noen medikamenter som forsteker virkningengen av xanonren? jeg vet det finnes men vet ikke hvilke, som nevnt tidligere så er jeg veldig usikker på om jeg vil trappe ned eller ei, da de fremdeles hjelper meg enda. kan også nevne at jeg bruker nozinan for og sove, hjelper meg også mot anspentheten min, kansje jeg kunne bytte disse ut mot noen andre. vis noen har noen erfaringer så er jeg takknemelig for svar!