View Single Post
Bloodworn: Mye tull du skriver i innlegget ditt! Leste du ikke hva jeg skrev??! Har jo sagt at jeg skal til ADHD utredning! Det er ikke bivirkningene av amf bruk jeg opplever som får meg til og tro at jeg kan ha ADHD. Er som sagt konsentrasjonsproblemer, aggresjon , tristhet, vanskelig og planlegge ting, gjør ting på impuls , tenker mye så jeg blir sliten, overanalyserer ting , DETTE er noe jeg har merket før amf misbruket startet, har bare ikke vært så bevisst på dette og ADHD!

Og du driter deg ut med og si at Ritalin er ett pent ord for speed! Det ligner ikke litt (har prøvd begge deler så vet hva jeg snakker om!)

Du sier man kan gå på en kraftig smell med selvmedisinering uten veiledning fra lege. Du kan fort gå på en smell med FEILmedisinering fra lege også! De fleste leger jeg har vært innom er udugelige og jeg har lest/studert mesteparten av det jeg har brukt og en del ting har fungert veldig bra iforhold til hva legen har "anbefalt". Har blitt feilmedisinert fra lege og også feilvurdert så det var veldig ubehagelig!