View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Donquijote
Altså at de bryter deres personlige rettigheter fordi de tar en urintest ? Jeg synes det er bra at de tar den urintesten, man må jo bli kvitt all junkies som ikke har en eneste ting på skolen å gjøre bortsett fra å yppe seg. Er vi ikke, alle sammen, lei av det ?
Vis hele sitatet...
Jeg personlig er lei av sånne som deg som drar alle under én kam.

Men klart om alle som brukte hasj yppet på seg bråk og gjorde faen på skolen hadde jeg delt meningen din. Poenget er at saken er langt fra så svart/hvitt som du tror den er.

De bryter rettigheten deres til et privat liv, ikke alle som inntar andre rusmidler enn det staten selv promoterer via vinmonopol er voldelige superkriminelle, mange klarer fint balansen. Klart det er noen som er akkurat som du forklarer: Idioter som ikke har noe å gjøre, men er det skolens ansvar å oppdra unger?

I dagens samfunn ser det ut til at alt ansvar skal dyttes ut i det offentlige, hvor ble det av foreldrenes ansvar over sitt avkom? Virker som om det er endel som aldri skulle hatt barn, jeg ser det blandt mine bekjente selv: Folk som _aldri_ skulle brakt et liv til verden, popper både to og tre unger ut i løpet av et par år.