View Single Post
ehm du sier " Hvordan kan foreldre og elever godta at medelever blir behandlet som potensielle kriminelle? "

jeg gikk der i fjor og det forundrer meg ikke at de har satt det igang, skulle du ha rev kjøpte du på skolen, dop florerte der. selv røyket jeg selv et par ganger på skolen uten å ha noe mer medvirking enn å gå i skogen å ta en joner.

så det er nok for elevene sitt beste at de har satt igang det greine der, men er enig at det er litt brutalt og gjøre det også. men man må sette hardt mot hardt for at det skal skje ting i samfunnet vi lever vi nå til dags, og uansett så har ikke rusmidler noe på en skole og gjøre i det hele tatt, det hører hjemme til fritid og kos.

høres kansje litt ironiskt ut at jeg sier det iogmed at jeg røyket noen ganger selv på skolen, men det jeg skrev ovenfor er realiteten i saken.

og til deg som lurte på om vi før vite at vi må skrive under på et skriv før vi søkte på skolen så får vi ikke vite det før vi starter der. men de reglene ingår i det vanlige reglemanget som man gjennomgår på enhver skole bare vi har 1 paragraf mer, pleier aldri å være noe problem og har aldri hørt om noen som har hatt et problem med det!
Sist endret av lollern; 16. august 2008 kl. 18:08.