View Single Post
Sitat av Joachimsen
Men om du hadde hatt tidenes helgefyll, inklusive vold, stjeling, skader på både det offentlige og personlige miljøet, ja, i verstefall voldtekt, da hadde du ikke trengt å bekymre deg deg for denne testen en gang.

Hvem er den egentlige rusmisbrukeren her?
Vis hele sitatet...
Men da må du jo tenke på at det er jo alkohol som er lovlig. (Synes egentlig det er helt på jordet at hasj er forbudt, men det er nå sånn..) Men hvem har sagt man er rusmisbruker bare man røyker litt hasj?.. Den personen som kaller enhver som har brukt/bruker dop til tider, vel, sier seg selv.

Men det er ulovlig, og du er klar over det når du røyker det. Og samme hvor teit du enn måtte synes det er, så er det sånn det er. Jeg synes f.eks at det er teit at man ikke kan tisse i en busk i en park, hvem bryr seg liksom? .. Er jo bare godt for busken! Men sånn er det, offentlig urinering er ikke lov, og det er bare å godta det. Man får nemlig ikke bort en regel ved å bryte den, det slår bare tilbake.

Og når elevene SKRIVER UNDER på at de kan testes osv, så har dem bundet seg til det, og slik er det. Men jeg kan si meg enig i at det er teit at skolen skal gjøre dette. Men hva sier dere til at politiet skal ha 1 betjent per gang som går fram og tilbake i timene, for å se etter de som evt. kan ha tatt dop? Like preventivt ville nå jeg tro.'

Om jeg kunne bli tatt av skolen og bare fått litt "hjelp" eller lignende til å slutte, dersom jeg var avhengig, så vil jeg heller det enn å få en dom for det.
Sist endret av Xasma; 15. august 2008 kl. 18:21.