View Single Post
Maxmekka: Du tar meg litt for "på kornet", Det jeg sier er at jeg som person ikke ville hatt de samme positive opplevelsene med skogmo vgs om dopmiljøet ikke hadde vært der. Det vil heller ikke si at jeg har ruset meg på skolen. For det gjorde jeg ikke året som var.

Jeg mener ikke at Skogmo ikke hadde klart seg uten miljøet. Jeg mener at "jeg" setter pris på skogmo som skole fordi den har alt, enten det er bra eller dårlig, Dopmiljø, flerkulturellt miljø, gjenger , fine jenter, kriminelle, skolelys. Den har alt. Nå er det dopmiljøet vi diskuterer og derfor sier jeg at, ja jeg liker at skogmo har ett dopmiljø.

Jeg har heller ikke sagt at jeg er imot urintestingen?, for jeg syns urintestingen er helt greit. Jeg sa vel at grunnen til urintestingen nettopp er pga de farlige maskinene og redskapene.

I min tankegang vil de personene som overdriver rusbruken og ikke klarer å berherske seg bli tatt og urintestet, De som ikke blir tatt fortsetter sin vanlige hverdag, jeg ser ikke problemet med det.
Dopmiljøet vil alltid være der uansett, men bli noe regulert.

Mith: Hvem som har gitt samtykke til dette har jeg ikke aning om, men jeg vet at rektor har sitt på det tørre og vet hva han driver med. Det har nok 100% sikkert noe med HMS å gjøre.