View Single Post
Sitat av Xasma
Jeg ville ikke si at jeg blir nedverdiget om jeg tar en urinprøve. Det er bare å gjøre det.

Og hvem har sagt at man blir mistenkt bare man har saggebukse? De fleste veit vel at det er flere enn bare de med saggebukser som har prøvd/driver med dop. Det er flere "upper class" folk jeg kjenner som har sagt at de har prøvd hasj, og jeg regner med at skolen er såppas objektiv at de kun tar de som de har mistanke for å ta. Jeg mener som nevnt over, at om man kommer med blodskutte øyer osv, så har de faktisk en grunn til å ta en test.

Og hvorfor har de fleste her antatt at de kun går etter dem med saggebukser? Kanskje jeg skal lese artikkelen igjen, men jeg fant ingen beskrivelse av hva dem gikk etter i den artikkelen.
Vis hele sitatet...
Neimen så fint.. Bare ta masse urinprøver du, for all del, så lenge jeg og alle andre som føler det krenkende slipper.

Dette med saggebukser var bare et uttrykk for hvor latterlig slik mistenkeliggjøring er, og hvordan tiltak av denne typen kan utvikle seg til å bli enda større problemer. Jeg tør påstå at det er rimelig åpenlyst at det ikke var en del av artikkelen..