Tråd: Barnevernet
View Single Post
Sitat av Incogn1to
piss off!
barnevernet er langt ifra grønne skoger og fine diamanter!
om de først er etter noen så gir de seg faen meg aldri før de har fått viljen sin eller blir saksøkt
Vis hele sitatet...
Hva behager?

Har aldri sagt at barnevernet er "grønne skoger og fine diamanter", men barnevernet er kun til for å hjelpe, ikke for å "gjøre alt vondt værre".

Det høres ut som om du har hatt noen dårlige erfaringer med barnevernet, hva det er skal ikke jeg blande meg bort i, for det er irrelevant i saken. Og til neste gang, prøv og komme med noe litt mer relevant enn "piss off", og uten å komme med noen eksempel.

Sitat av vacant
Lek snill, søt og uskyldig. Samarbeid i starten og la de tro at alt går fint med deg, så de trekker seg unna. Barnevernet gjør alltid bare vondt værre, så ikke røp en dritt til de.
Vis hele sitatet...
ehh... Tror du de er dum? Barnevernet består av helt vanlige personer, som kun vil det beste for barnet. (Og nei, det beste er ikke å la en person som f eks. gjør forskjellige kriminele handliger "være i fred")

Til trådstarter:

Hvis barnevernet har kontaktet deg, så har de sikkert en grunn. Antageligvis så vet du godt hva grunnen er. Det jeg lurer på er, hva er det du er redd for? Hva tror du de kommer til å gjøre? Og bare sånn at du er klar over det, barnevernet sender ikke noen som ikke vil inn i et barnehjem. gi barnevernet en sjanse, de er der for å hjelpe deg.