View Single Post
Galactoid
Sinister's Avatar
Trådstarter
Har fått noia utallige ganger etter at jeg har røyket, men ikke hatt en eneste badtrip til dags dato. Er som Zionroad sier, har du angst til vanlig kan det bli litt problematisk. Det viktigste er at du gjør research sånn at du vet litt mer hva du evt. kan gjøre om du føler at turen er på vei til å bli bad.

Rasjonell tankegang kan være en bitch på tur, og derfor synes jeg alltid det var greit å være godt forberedt. Uansett hvor vanskelig det var å styre turen inn på noe mer positivt så hadde man alltid det i bakhodet at alt kom til å gå bra. En annen ting er at når eventuelle noiamomenter kom opp så synes jeg at det kan være en fordel å tenke dem igjennom, UTEN at man lar det vokse til bunnløs frykt. På den måten får man facet ting ved sin egen personlighet som kanskje var noiamomenter. Man får sett dem på en helt annen måte og det er kanskje lettere å gjøre noe med det.

Sist men ikke minst. Start rolig. Vet det er veldig varierende åssen folk gjør det, men jeg startet rolig og trappet gradvis oppover. På den måten ble det "ingen overraskelser" før den 4. og første heavye turen min.