Tråd: Hund, politi?
View Single Post
Sitat av stripedcat
du skjønner tydeligvis ingenting av det jeg snakker om, en paranoid person kan ikke kontrollere sin frykt.. kp for argumentasjonsevne da, har du svart på noe av det jeg faktisk mener?
det at du SKAL ligge i bakken er helt irrelevant. "bør" og "skal" er ikke "er"..
det er ikke noe samfunnstjeneste å rive av armen på en paranoid tulling med 0.0001 g hasj.
og som forklart tidligere; HUNDER KAN IKKE HA ANSVAR.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er det irrelevant at man skal legge seg ned når man blir arrestert? Du kan bli straffet for å motsette deg arrestasjon, og for å slå en politibetjent, så i teorien slipper du billig unna.
Se for deg at jeg er livredd for menn i uniform. Fobien min gjør at jeg sparker politimannen i bjellene og i trynet slik at han knekker nesen. Skal jeg bare kunne si at "jeg var redd"?

Hunder kan ikke ha ansvar, sier du? Vel, de er opptrent. Dessuten er ansvaret på politiets side. Politimannen skal kunne kontrollere hunden sin, og ansvaret ligger på ham. Hvis hunden blir helt rabiat og skader deg mer enn nødvendig, er det politivold, og du kan anmelde politibetjenten for at han lot hunden gå for langt.


edit: hvor er min argumentasjons-kp?
Sist endret av Lunicks; 9. juni 2008 kl. 22:21.