View Single Post
Skrumester
møkk's Avatar
vacant, du tror ikke han mente at de så etter folk med solbriller å vannflaske da di ville ha tak i knips?
Skal forøvrig på Sensation Black, helga etterpå. Har ei venninde jeg traff på Sensation White i Dusseldorf, som bor i Amster. Knipsen koster 40kr stk, og banker ræva av den norske knipsen jeg har rørt.
Forøvrig er dem sansynligvis noe strenge, men de kan ikke finne alt.
I Dusseldorf så klappet dem bare på oss, ville at vi skulle vise hva som var i lommene. Tok frem 20pk, fyrstikkeske, mobil, å badle. Han ristet på fyrstikkene å lurte hva det var, så sa jeg bare "matches", så fikk jeg dem tilbake. Han åpnet ikke esken engang. Så han var nok ikke så veldig hypp på å finne noe.
Om en har en liten knipspose med 5stk eller noe, nedi bokseren, mellom rompeballene, eller i vårt tilfelle nedii trusa på "guiden" vår, så går det nok helt fint. Dem kler ikke av deg for å se om du har noe liggende der. Dersom dem sku komme borti tissen din, er det nok bare sånn standard "pat down" som en ser på film.

Edit: Cannabis _ER_ lov på Sensation. Gå på sensation sine sider, så står det
"Drugs
Hard drugs are prohibited, soft drugs are allowed for personal use"
Eller noe i den duren. Vil ikke tro at shrooms går som soft drugs, men er usikker. Cannabis slipper ivertfall igjennom, men nå er vel egentlig ikke tjall det "optimale" partydopet da..
Sist endret av møkk; 26. mai 2008 kl. 15:50.