View Single Post
Godt med smør
482
Hai hai, førstegangen jeg prøvde hasj var med kombinasjon av alkohol. Bare lurer litt på hvorfor jeg fikk sånne effekter som jeg beskriver nedom her.

Setting :
Vorspiel med 1-2 øl
Jegermeister med sprite eller noe sånt :S ett glass, 3,4 dl
og vodka og juice 2,3 dl
+ litt hvit vin

Rimelig brisen, ut på byen inn på klubben/puben 1,5 liter øl totalt konsumert. + Vodka og battery eller noe sånt :P

Dette er fra ca. 9 tiden jeg drakk, ut på byen er rundt 12 tiden, men første øl tok jeg 00:30 eller 01:00 og returnerte til hybelen ca. 03:00
Jeg var passe full, klarte å gå, uten problem. Husker HELE kvelden. Såklart litt påvirket, eller GODT påvirket. Ingen negativ rus.

Så til hasj delen, jeg og kompis vender mot hjemmet, og jeg er klar for å chille en stund så køye, men ble bedt på en natta pipe. røyker mitt første trekk i hele mitt liv av cannabis.

Jeg sitter, og venter i en stol. Kompis spør om jeg får funk, jeg svarer bare att jeg føler meg litt trøtt/slapp, dette etter 2 min. Etter vell 10-15 min, har jeg prøvd å tenkt positivt. Og ignorert det faktumet att jeg føler meg KVALM, svimmel. Og ikke har noen "god" rus i vertfall.

Jeg sier jeg må sikkert spy, blir ført mot dassen. Og må stoppe halveis på den 20 sekunder lange gåturen til dassen, fordi ting går litt rundt. Og jeg må lukke øynene og stoppe. Nå vet jeg att jeg må spy, og for kompisen min sin skyld bare rusher jeg mot dassen og spyr 4-5 ganger på 30 sekund. Han sier det blir bedre nå.

Kvalmen og svimmelheten for. Jeg setter meg ned i stolen, og vi sitter der og ser på tv. Han lurer på om det er bedre nå, han er i sitt ess med cannabis rus. Og jeg prøver å følge med i samtalen, til slutt bare tilstår jeg og sier att jeg er så jæææævlig trøtt att jeg ikke har sjangs på å sitte å se på tv, eller føre en samtale.

Så til mine spørsmål.
Hvorfor ble jeg kvalm, vist jeg ikke skal få funk første gangen?
vist jeg fikk funk denne gangen, hvorfor var ikke rusen merkverdig god? ble bare trøtt etter kvalmen.
Jeg var helt ok FØR cannabisen. Var vertfall ikke så drita att jeg kunne bli svimmel så fort, og kvalm.

Har ufattelig mange detaljer jeg kan legge til på hvordan jeg følte det. Men ser allerede att jeg har skriblet en hel del. Ble en elendig tripp raport eller rusrapport, men jeg ville bare ha svar, ikke lage noen elegant rapport :P
Sist endret av Apeloff; 15. mai 2008 kl. 23:56.