View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av thetaman
jeg pleier å se fraktaler på tripp, gjerne med øynene lukket, men også med åpne øyne.
jeg ser på det som at livet er en bitteliten del av av et kjempefraktal, og at alt er i bunn og grunn evig.

appropo, da jeg trippet i helgen, så fikk jeg følelsen av at jeg kunne slippe alt, kroppen og livet. En stemme sa hele tiden at det var bare å slippe, jeg var gud nå, ikke noe farlig å gå inn i lyset...men ble litt skeptisk å returnerte etter et par sek.
det skjedde på heftig meditering fra jeg tok lappen til langt ut i trippen.
samme natt hadde dama mi en drøm om at jeg hadde noe jeg måtte gjøre, og at jeg ikke kunne være her på jorda lengre...spooky...
noen som har vært borti det samme? Jeg har googlet så jeg har træler på fingrene, men ikke funnet noe lignende....
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke personlig opplevd dette fenomenet, men jeg husker en rapport som ble nevnt i PiHKAL om en person som fikk hjertestans under en LSD tripp som heldigvis skjedde i kontrolerte omgivelser.

Sykepleiere hadde gjennoplivet mannen med hjertemasasje og munn-til-munn. Etterpå rapporterte han å ha sett en dør eller portal. Han ble dratt mot denne, og kunne ikke motstå å gå igjennom den, dette var det siste han husket.

Anne shulgin, kona til Alexander aka Shura konstruerte sammen med sin mann og noen andre terapeuter disse reglene:
1. All sexual feelings are allowable; they can and should be discussed, but will not be physically acted out here.
2. Feelings of hostility and anger are allowable; they can and should be talked about, but must not be acted out against me or my possessions, except in a manner agreed to between the two of us.
3. If you (the patient) should see the friendly death door and know that, by stepping through it, can be done with this life, you will NOT do so during this session. You will not end your life in such a way, when you are here with me, because such an act woul cause me great injury, and you will not injure me, as I will not injure you.
4. "You will swear to abide by these rules, without exception and without reservations".
Vis hele sitatet...
Kilde: http://www.erowid.org/psychoactives/...article1.shtml og PiHKAL
Sitat av dosky
Selv om at jeg ikke driver med noe syre eller annet dopamine, så skal jeg faktisk se denne filmen
Vis hele sitatet...
Du bruker ikke dopamin? Ikke jeg heller, men vi har det alle i hjernene våre som et av de mest sentrale signalstoffene i kroppen vår, tror du har missforstått hva dopamin er.
Sist endret av Dodecha; 12. mai 2008 kl. 00:43.