View Single Post
Godt med smør
482
Sitat av Nichotin
Det er derfor jeg mener skremselpropaganda er noe ordentlig herk, for da tar ikke kidsa det seriøst når det er noe som _virkelig_ er farlig. Jeg er enig i at sprøyter ofte tiltrekker seg en del folk som er predisponerte for å få problemer, men det betyr ikke at bruken i seg selv ikke er problematisk. For det første bør du tenke godt over hva du ønsker å oppnå. Hvis du ser etter noe så overfladisk som et ekstra kick er du mer ute på kjøret enn du tror! Og som nevnt før, det er mye dritt du får inn i årene dine da stoffet absolutt ikke er rent.
Vis hele sitatet...
Nei du, jeg vil ikke bli assosiert i lag med de kidsa.

Jeg vet att amf er farlig, Det var noe jeg valgte drite i siden jeg virkelig ville og trengte speed der og da. jeg tenkte ikke bare "hmm, de lyger om hasj, de lyger sikkert om alt det andre og" jeg er vell ikke din gjennomsnitlige speedfreak, jeg lever ett a4 liv, og ville bare skyte for å utvide erfaringsbasen min, å få oppleve det kicket, samt spare penger ^^

tror ikke jeg er predisponert for noe sånt, siden jeg allerede har hatt en lang pause.

Tror ikke jeg kan bli narkoman en gang, jeg er altfor forsiktig, første gang jeg snortet gjorde jeg bare test striper på sikkert 0,1 eller under :S første gram vart sikkert 2-3 uker.
Så har jeg bare rusfrie venner, og jobb som jeg ikke vil tape. Og ett internat jeg kan gå glipp av.

Altfor mange konsekvenser til att jeg ville risikert det uansett hvor mye jeg ville prøvd å lurt meg :P

Kom igjen, jeg er ikke noe problem barn som er i rusmiljø, jeg tviler sterkt på att jeg er heftig ute på kjøret med tanke på att jeg har hatt 1-2 måneder pause? der jeg har drukket en helg ?


Synes det blir feil å stemple meg som narkoman vil bare skyte jeg. Har ikke brukt noe dop regelmessig på 2 måneder.


Mvh deres vrange apeloff
Sist endret av Apeloff; 11. mai 2008 kl. 19:43.