View Single Post
Trådstarter
21
All kontakt foregikk på kryptert mail aldri tlf eller noe. og jeg tror ikke de viste hva jeg hadde bestilt men de prøvde og lure meg til og fortelle mere siden jeg ikke fikk se lista eller vite hva de hadde funnet.så tror nok den er ganske grei sånn sett.
jeg ble ikke fortalt noe som helst om advokat etc. så fikk ikke høre mine rettigheter.
Fikk ikke se pågripelsesbeslutning eller siktelse. fikk ikke engang vite hvorfor jeg var der før langt uti avhøret. dette har jeg også fortalt til advokaten. som jeg håper snart får sine papirer så vi kan få "begynt" med saken.
Hadde jo vært kjekt og fått bolet men tviler vel på det da det ble stoppa i tollen og ikke tatt av meg (er jo lov og oppbevare men ikke kjøpe?) politimannen jeg var i avhør hos viste heller ikke reglene angående steroider. jeg fortalte at det var lov og oppbevare til eget bruk men det mente han var feil? (politiet burde jo vite lover og regler hehe)
Men jeg innrømmet jo ca 1000piller med bol og 3ampuller a10ml. men kun 500+100piller ble sendt ut. (dianabol og nolvadex) så de kan vel ikke ta meg for noe som aldri er sendt eller de kan bevise er bestilt?