View Single Post
Trådstarter
21
Ja de kom på jobben uniformert og uniformert bil.
Ble ikke opplyst om noe som helst. bare at jeg skulle bli med dem da jeg var pågrepet. de ville ikke si et ord om hva saken handlet om før jeg satt i bilen da sa de bare "det gjelder nark" ble ikke opplyst om advokat eller rett til og ikke utale meg.
valiumet har jeg ikke innrømmet. for det skulle jeg somsagt ikke ha. det ble aldri bestilt av meg. jeg bestilte bare steroider.
ang mg beslaglagt er jeg ikke sikker. ca 280clenbuterol @40mcg. og i pakken de tok var det sånn jeg forsto 500dianabol (10m) og 100nolvadex(20mg) og da tydligvis 500blåvalium (10mg)
har også funnet ut at politiet lurte meg litt. da jeg har kontaktet avsender og han hadde ikke sendt ut alt. så jeg har innrømmet mere en det de har beslaglagt og politifyren bare "jaa stemmer fint med listene våre her" får advokaten min denne lista? isåfall må det jo gå ann og klage der. siden de jugde og sa det stemte og "nei det var vel litt forlite" når jeg sa et anntall på en ting.
det med nøklene. du blir jo fratatt alt på vei inn på cella. så jeg ga de jo ikke tilgang i den forstand,men du har nok rett der. politiet "Rotter" seg sammen på sånne ting.