View Single Post
Føler med deg ass, første gang er alltid jævlig. kom de på jobben uniformert? Ble du i det heletatt informert om at du hadde rett til å ikke utale deg og rett på advokat før avhørene startet?

2 ting jeg hadde gjort hvertfall, sagt jeg fikk panikk og klarte ikke sitte på cellen så tilstod alt dem slengte på deg, så lenge du ikke har papertrail på valiumen, men det er vel for sent nå.

Det du bør gjøre er å si at du har hatt et sterkt angst problem som du har medisinert deg med valium på, du er seff ung og dum og har hørt folk si det er lov å importere innen eøs, og du går nå til rusmidelskonsulent og tar regelmessig pisseprøve for å bevise at du ikke bruker noe stoff, ser ike en dag i fengsel på det der om du gidder å yte litt bare.., tror ikke straffen for valium er så ille uansett? dopingmidler er bare bøter anyways..

Du har lov til å ha 4000mg bol hjemme, så om du ikke innrømer salg av bol skal du ha det igjen og faktisk.

men om dem stoppet valium addresert til deg, så tror jeg du bare kan glemme den der ransakelsegreia som ugyldig, i og med at du har gitt fra deg nøkkelen vil nok en betjent vitne på at "mistenkte lot oss få adgang til bopel" så den er nok kjørt..

siden du tydeligvis har tilstått alt uten no spess press fra politiet så skal du ha 1/3 fratrekk fra straffen og, det ser dem som veldig positivt på i retten hvertfall..
Sist endret av et eller annet; 21. april 2008 kl. 07:51.