View Single Post
Det siste du nevner her Trippa er helt sant. Amfetamin inntak mange dager i strekk, resulterer selvfølgelig til null søvn og lite mat. Null søvn kun i 2-3 dager gjør de fleste psykisk syke å enda flere dager kan gi kroniske psykiske lidelser.

Jeg elsker amfetamin, slik som så mange er inne gjør, men jeg har forholds regler knyttet til stoffet. Disse forholdsreglene har jeg hatt siden min første liner og har hjulpe meg til å ikke pådra meg en avhengighet. Stukehuer eller makkahuer er det jeg minst ønsker å bli, og det tror jeg de fleste er enige i..

Her er noen av reglene mine:

1. La det ALLTID gå minst 2 uker mellom hver helg med Makkakjør
2. Aldri bruk det om neste dag består av viktige sosiale eller jobb relaterte avtaler.
3. Ett gram holder
4. Aldri sett den første sprøyta, da denne opplevelsen kan forandre synet ditt å gjøre alt annet enn makka rusen uviktig..
5. Kos deg og gjerne utforsk med alkohol og cannabies oppå hele stukern

Noe jeg har lært meg er at om du har nedtur fordi all makkan er snorta opp, hjelper det å ta seg en brødskive. Det er som en ny liner, helt sant!
Jeg kjenner meg veldig igjen med hva andre skriver av erfaring her. Jeg pleier aldri å bli særlig speeda, sånn at jeg må røre på meg hele tiden og løper masse.
Jeg blir heller mere pratsom(som faen ved større doser), glad og tilfreds, våken og konsentrert, og om jeg lukker øynene kan jeg føle en helt spesiel følelse noen ganger, som andre har nevnt tidligere.
Jeg får ofte fysiskke virkninger og, som hjertebank, svette, grøssninger som skifter fra varmt til kaldt, noen ganger syk kjeveaktivitet(kan sitte å hakke tenner i 5 min uten å tenke på å stoppe).
Det er også deilig og sitte å ta 2-3 striper, vente i 15 minutter for så å reise seg opp å røre på kroppen, det er digg det!

Bare litt av amf rusens opplevelser, sorry hvis det ble urelatert